
máte rádi parfémy?
STÁT SE PRODEJCEM
Staňte se distributorem FM
* Chcete kupovat levněji své oblíbené parfémy?
* Chcete vydělávat mimořádné peníze?
* Toužíte vytvořit vlastní obchod s produkty vysoké kvality?
Pokud jste si odpověděli ANO na jednu z těchto otázek, připojte se k nám
a buďte nezávislý!
Postačí 2 jednoduché kroky abyste se stali distributorem FM Group
1. Vyplnění distributorské smlouvy
2. Objednání startovací sady
Na výběr máte několik startovacích sad:
- Sada vzorků 200 vůní z kolekce FM (1350 Kč)
Startér obsahuje:- 161 vzorečků: 43 luxusních, 37 klasických (pánských), 74 klasických (dámských), 2 dětské, 5 ovocných
- další volná místa na 37 vzorečků
- katalog
- katalog FOR HOME
- katalog MAKE UP
- marketingový plán
- startovací manuál
- smlouva pro nového distributora
- kód startéru (dá se na něj registrovat)
- Sada vzorků 100 vůní z kolekce FM (850 Kč)
Startér obsahuje:- 100 základních vůní: 37 klasických (pánských), 56 klasických (dámských), 2 dětské, 5 ovocných
- katalog
- katalog FOR HOME
- katalog MAKE UP
- marketingový plán
- startovací manuál
- smlouva pro nového distributora
- kód startéru (dá se na něj registrovat)
- Sada vzorků 20 vůní z kolekce FM (350 Kč)
Startér obsahuje:- kód startéru (dá se na něj registrovat)
- katalog
- startovací manuál
- 20 oblíbených vůní
- marketingový plán
- smlouva pro nového distributora
- Dámské vůně č.: 05, 06, 17, 21, 23, 25, 33, 81, 98, 171.
- Pánské vůně č.: 43, 52, 54, 56, 57, 64, 84, 92, 94, 134.
Další poplatky za registraci už nejsou. Také není potřeba mít k běžnému prodeji FM výrobků živnostenský list.
Vyplněním a odesláním tohoto formuláře si závazně objednáváte vybranou startovací sadu. Dojde Vám poštou na dobírku během 2-5 pracovních dní.
Co obdržíte se startérem?
1. Elegantní vzorník se 100 vzorky vůní
2. Propagační materiály (seznam vůní, produktový katalog, marketingový plán aj.)
3. Prezentační DVD
Cena startéru: 850 Kč
Neváhejte a připojte se k nejúspěšnější skupině distributorů FM Group World
Proč stojí za to stát se ditributorem FM Group?
* nemusíš investovat peníze, abys mohl začít podnikat (kupuješ pouze startovací balíček,
který bude tvým pracovním nástrojem)
* můžeš podnikat kdekoliv, doma i za hranicemi
* díky kontaktu s distribučním centrem a zásilkovému systému získáváš
jednoduchý přístup ke zboží
* disponuješ početnými marketingovými materiály, které jsou nezbytně potřebné k práci
* využíváš prezentace, semináře a školení, které organizuje sponzor
- tím způsobem rovněž získáváš nezbytné znalosti o výrobcích, programech, akcích,
materiálech i marketingových nástrojích, navíc také rozšiřuješ svoje obchodní kontakty
* jako vyjímečně úspěšný prodejce a sponzor získáš bonusové možnosti vydělávat
na speciálních motivačních programech
* provizní prahy jsou přesně určené v marketingovém plánu
a zajišťují ti velmi výhodnou odměnu za dosahované výsledky
* jestliže získáš pozici lídra, jsou ti vypláceny podíly ze zisků firmy
Marketingový plán
V systému prodeje produktů se nevydělává pouze na přímém prodeji koncovým zákazníkům - maloobchodní provizi, dále jen "MO provize". Je zde i provize, která vzniká ve skupině, jako výsledek práce celého týmu. V konečném důsledku se jedná o výdělek jako odměnu za dobré vedení vašeho týmu.
Jedná se o mezinárodní prodej. Aby se předešlo složitostem vzniklým z kolísání různých kurzů, každý výrobek má svoji bodovou hodnotu, tzv. objemové body.
1 ks výrobku FM Group = 22,24 objemových bodů, dále jen zkráceně "ob"
1 objemový bod odpovídá, v závislosti na kurzu, zhruba částce 7,30 Kč.
Poznámka: 1 ks (22,24 ob) x 7,30 Kč = 162,3 Kč. Přitom nákupní cena je např. 200 Kč.
Čím je to způsobeno? Objemová provize se odvíjí od ceny bez DPH.
Výrobky FM k nám přichází z Polska, kde je v současnosti hodnota DPH ve výši 22%.
Pro kontrolu: 162,3 + 22% DPH = 198 Kč.
Na konci každého měsíce se provádí součet obratu osobních bodů (to jsou ty, které vyprodukujete vy sami svými nákupy) a obratu skupiny pod vámi a vyjde nějaké číslo.
Podle jeho velikosti je přiznaná objemová provize, a to podle následujících pravidel:
Kvalifikace
|
Úroveň
efektivity |
Počet
bodů |
Zisk
v Kč (přibližně) |
0 %
|
0 - 300 b
|
0,- Kč
|
|
MAGNOLIA |
3 %
|
300 - 1199 b
|
100 - 200,- Kč
|
6 % |
1200 - 3599 b
|
500 - 1000,- Kč
|
|
9 %
|
3600 - 7200 b
|
1500 - 3000,- Kč
|
|
STŘÍBRNÁ MAGNOLIA |
12 %
|
7200 - 11999 b
|
4000 - 6000,- Kč
|
15 %
|
12000 - 20399 b
|
9 - 13 tisíc
|
|
18 %
|
20 400 - 29999 b
|
13 - 22 tisíc
|
|
ZLATÁ MAGNOLIA |
21 %
|
30000 a více bodů
|
25 - 35 tisíc
|
Perlová orchidej |
21 % +
|
1x 21%-ní skup.+20000 b
|
40 - 50 tisíc
|
Amarantová orchidej |
21 % +
|
3x 21%-ní skupina
|
70 - 100 tisíc
|
Zlatá orchidej |
21 % +
|
3x perl.orchid. nebo vyšší
|
100 - 200 tisíc
|
Po vynásobení skupinových objemových bodů (dále již jen "sb") výší provize (3, 6, 9 až 21%) dostaneme "provizní body". Hodnota jednoho provizního bodu odpovídá 1 PLN a v současnosti činí, dle kurzu, zhruba 7,30 Kč. Veškeré přepočty na Kč počítají s touto hodnotou.
Tyto provizní body se počítají pouze u úrovní magnolií.
V úrovni orchidejí se ještě navíc dělí určitá část celkového trhu.
Více informací je v tištěném marketingovém plánu, který je součástí vzorkovníku.
Přímý prodej může být významným zdrojem příjmů.
Prodáte-li měsíčně 200 vůní, vyděláte si 20.000,- Kč, což není málo.
Je ale pravda, že to již vyžaduje značné nasazení a veškerý čas.
Nejlepší přímí prodejci tohoto dosahují...